Coletele de dimensiuni normale(mici) se livreaza prin curierat rapid de obicei in aceeasi zi lucratoare dar nu mai tarziu de 48h .Tariful este de 24Lei in majoritatea localitatilor din Romania acolo unde nu sunt kilometri suplimentari.
Plata prin transfer bancar , coletele se vor expedia din momentul primirii platii sau direct curierului la livrarea produselor.
De obicei coletele ajung in ziua urmatoare , exceptie facand week-end si sarbatorile legale , daca nu primiti in termen de 2 zile lucratoare va rugam sa ne contactati pentru a verifica unde este coletul dumneavoastra.
Cumparaturile sunt sigure deoarece nu folosim procesatoare de plati , plata se face in cont sau direct curierului atunci cand ridicati produsele.
Datele sunt protejate , folosim ultimele tehnologii de criptare SSL se servere dedicate.
Expediem produse in toata Europa sau de ce nu in orice colt al lumii prin curieri internationali acolo unde exista acoperire , costurile de transport si cele vamale cat si alte taxe vor fi suportate de cumparator.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Clientul este obligat sa notifice S.C. IAMA S.R.L. intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare telefonic sa email:contact@iama.ro sau o data cu rambursarea produsului, in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produselor, prin virament bancar dupa ce am receptionat produsele.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
* Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.
Produsele vor fi returnate împreună cu accesoriile/cadourile gratuite, în ambalajul original împreună cu formularul de retur completat si factura în care ați marcat produsele pe care le returnați.
Orice alte conflicte si neintelegeri vor fi rezolvate pe cale amiabila
Va rugam sa cititi informatiile inainte de a ne contacta , majoritatea raspunsurilor le gasiti pe site.
Informatii